31 maart 2016 - Yangjiang, China

Lieve mensen allemaal

Vandaag werd het een strand-, zon- en zeedag. We zijn deze voormiddag vertrokken naar het Zhapostrand aan de zuidelijke Chinese zee. Een busrit van 1,5 uur bracht ons naar een eiland. Eindelijk zwemmen en dolle pret op het strand. Veel schelpjes geraapt en in de zee gespeeld met alle Dongvriendinnetjes.

Daarna zijn we naar een lokaal visrestaurant gereden. Heel erg speciaal... Eerst moesten we onze vis kiezen die daar levend en dus heel erg vers aan wal werd gebracht en daarna werd die klaar gemaakt en opgediend... Een hele ervaring! Het eten was lekker maar mama durfde het niet aan daar te eten toen ze de keuken had gezien. Na het eten hebben we een boottocht gemaakt van 1 uur en hebben we helpen vis vangen... Heel erg leerrijk.

Geniet van de fotootjes... Het is hier nu tijd om onze ogen dicht te knijpen, hopelijk weer tot morgen.

Daaaaaag en slaapwel!

1. Imane:
    31 maart 2016
    zo te zien was het een fijne dag vandaag!
    ik heb ook gezien op de foto,s dat je genoten heb van de boottocht en het eten
    je mama heeft dus niks gegeten (dat is ook weinig zeg!;-) )
    ik ben nieuwsgierig welke mooie schelpen je gevoden hebt !
    en wat een leuke strandstoelen zeg (breng je er een mee voor in onze tuin!? :-) )
    liefs je vriendin IMANE xxx
  2. Lara:
    Dag yinte,
    Leuk dat je mocht helpen vis vangen.
    Het ziet er echt tof uit.
    Hopelijk blijft het daar nog lekker warm.
    Groeten lara
  3. Cardoen Jozef-Broodcoorens Marleen:
    31 maart 2016
    zo te zien en te lezen zijn jullie bezig aan de reis van jullie leven.
    Laat mama maar vis eten, misschien is het in onze normen niet al te proper maar ze zal er
    wel niet ziek van worden. Een beetje avontuur toelaten hé mama.
    Nog veel plezier en groetjes van ons alledrie.
  4. Daniëlle Van den Borre:
    31 maart 2016
    Wat een ervaring! Nooit vergeten jullie deze reis. Geniet van elk moment want dat komt maar eens in het leven. Van reizen leert men en dat is waar. Daarbij is het mooi weer en zijn jullie bij zee ik wou dat ik er ook was.
    Prachtige foto's! Maak er zoveel mogelijk.
    Groetjes van Daniëlle
  5. De Potter De Sterck:
    1 april 2016
    Eerst en vooral een gelukkige verjaardag voor u papa.Wij zijn internet kwijd gespeeld ,
    ik heb naar telenet gebeld en dat is in orde gekomen, maar ik ben internet kwijt op mijn
    scherm zo kan ik geen email meer lezen.
    Is mama dan ganse dag zonder eten gebleven?
    De beste groeten van ons twee en noch veel reis genot.