6 april 2016

6 april 2016 - Yangshuo, China

Ni hao lieve mensen

Deze ochtend was het zover... Mama had afgesproken met nonkel Kris om te gaan lopen. Nonkel Kris en mama lopen regelmatig en zodus hadden ze allebei hun loopschoenen meegenomen naar China. Bij een vochtige warme 26 °C was het wel puffen geblazen maar uiteindelijk hebben ze wel 7,2 km kunnen lopen in een fantastisch decor.

Deze voormiddag zijn we naar Weststreet in Yangshuo geweest. Een populair winkelstraatje met heel veel leuke spulletjes. Mama heeft er haar favoriete Chinese hoed gekocht, een mooie souvenir van onze reis en natuurlijk hebben we zo ook een stukje China mee naar huis. Om terug te keren naar de Giggling tree hebben mama en papa een tuftufje besteld. Een originele manier om nog eens rond te rijden in het mooie Karstgebergte en te genieten van alles rondom ons.

Na de middag werd het boven de 30 °C en was het hoogtijd om afkoeling te zoeken in het zwembad. Daar een leuk watergevecht gehouden met mijn vriendinnetjes en ook met papa. Deze avond onze koffers opnieuw gepakt want morgenvroeg moeten we om 5 uur klaar staan om te vertrekken naar onze laatste bestemming... Peking.