29 maart 2016

29 maart 2016 - Yangjiang, China

Deze ochtend waren we uitgenodigd door de directeur van het adoptiecenter van Guangzhou waar mama en papa mij over 10 jaar voor de eerste keer in hun armen genomen hebben. We zijn daar zeer warm onthaald geweest en ieder meisje heeft een certificaat ontvangen met de toelating erop om mogen het weeshuis te mogen bezoeken. Ook hebben we een verzameling van mooie Chinese postzegels gekregen als cadeau. De directeur en zijn medewerksters waren heel erg geïnteresseerd in hoe het met ons allemaal ging en was zeer blij te horen en te zien dat het met ons allen goed gaat en we gelukkig zijn.

Daarna hebben we een Chinese tempel in Guangzhou bezocht en daarna zijn we onmiddellijk doorgereden met de bus naar ons volgend hotel in Yangjang. De busrit duurde wel 4,5 uur, gelukkig was er airco op de bus want het is hier ondertussen 25 °C en voor de komende dagen wordt het alleen maar warmer

Ik ga nu met mama en papa gaan eten, we hebben afgesproken met de ganse groep om deze avond in het hotel te gaan eten.

Vele groetjes aan iedereen, ook van mama en papa!

Tot morgen

1. De Potter De Sterck:
    29 maart 2016
    Die foto met jullie 3 en die twee personen is dat bij de notaris?
    Groeten en tot morgen. WIJ.
  2. Patrick, Valérie, Lian en Andreas:
    30 maart 2016
    Dag lieve vrienden!

wat een toffe blog weg! Wij zijn fan van het eerste uur. We zijn al elke dag komen kijken en genieten van de verhalen en de foto's. Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken!!!! Andreas heeft inderdaad vol bewondering naar de panda's op de foto's zitten kijken; ik ben er zeker van dat hij dat superdesuper had gevonden :-)
    Het moet speciaal zijn geweest om het adoptiecentrum te bezoeken, de plek waar we allemaal mama en papa werden (of voor Lieven en Marleen 'opnieuw' werden) en waar ons nieuwe hoofdstuk begon.

Heel veel plezier daar nog, geniet er met volle teugen van. Wij genieten alleszins mee via jullie blog!

heel veel warme groeten van Patrick, Valérie, Lian (die momenteel op zwemstage is) en Andreas