Er was eens...

20 maart 2016

Er was eens een mama en papa die heel graag een Chinees baby'tje wilden adopteren. Op 20 maart 2006 kwam uiteindelijk hun droom uit. Zo fier als een gieter kwamen ze mij halen in het verre zuiden van China en ik was dolblij om hun dochtertje te zijn. Ik kreeg de naam Yinte Xixi Dong De Koninck, ik werd op 18 mei 2005 geboren en kwam op 4 april 2006 met mama en papa thuis.

10 jaar later is het zover! Mama, papa en ikzelf vertrekken op 26 maart 2016 terug op reis naar het zuiden van China en maken uiteraard ook een korte tussenstop in Peking. 'Verkennen' en 'genieten' worden deze reis de 2 belangrijkste kenmerken van onze 14daagse. Superleuk is ook dat mijn andere Dongvriendinnetjes, die over 10 jaar naar België zijn meegekomen, met hun ouders ook meegaan en ik dus samen met de andere meisjes en alle ouders hopelijk een heel erg leuke tijd ga beleven.

'Aftellen' is nu de boodschap!

Groetjes en tot binnenkort

Yinte

1. Hayley sermant:
    25 maart 2016
    Je bent een super leuke vriendin groetjes hayley
  2. Ottoy marte:
    25 maart 2016
    dag yinte franky en kelly
    Hopelijk gaat het wat beter met je voet yinte.
    Geniet van je reis.
    Ik kijk al uit naar wat je op je blog gaat schrijven.
    groetjes marte
  3. Emma matthys:
    25 maart 2016
    Lieve Yinthe je bent een super goede vriendin geniet van je vakantie veel plezier ps je hebt er zo naar uitgekeken en nu is het zo ver spannend Grtjs Emma ❤️
  4. Imane:
    hoi yinte
    ik hoop dat je een goede reis hebt
    en dat je veilig land
    ik zal je missen voor die 2 weken
    vertel me alles als je terugkeert
    groetjes je vriendin IMANE
    XXXXX