9 april 2016

9 april 2016 - Schiphol, Nederland

Dag lieve familie en vrienden

Vandaag hebben we afscheid genomen van mijn geboorteland. Om 10.55 uur (Chinese tijd) zijn we in Peking opgestegen richting Schiphol. Deze keer verliep de vlucht veel rustiger. Iedere passagier had zijn eigen tv'tje en kon daarop kiezen welke films je erop wou zien. Zo leek het alsof de vlucht van 10 uur toch wat sneller ging. Heel interessant was ook dat je steeds de vluchtinformatie kon nakijken. Om 15.10 uur (Belgische tijd) zijn we veilig geland op Schiphol.

Ben heel erg tevreden dat ik toch al een klein stukje van mijn geboorteland heb kunnen zien en kunnen beleven. Ik zal het zeker wel wat missen maar ik ben even blij dat we nu terug zijn en ik vanavond gewoon weer in mijn eigen huisje in Ophasselt kan wonen en slapen. Ik zal mijn Dongvriendinnetjes heel hard missen maar ik zal ook blij zijn om mijn familie en vrienden hier terug te kunnen zien. Ik heb jullie in China ook gemist.

Nogmaals bedankt voor alle fijne, leuke boodschappen dat ik van jullie mocht ontvangen. Hopelijk hebben jullie samen met mij wat kunnen meegenieten van mijn avontuurlijke reis waar ik zolang had naar uitgekeken. Het was meer dan de moeite waard... De fijnste Paasvakantie ooit!

Lieve groetjes ook van mama en papa

Yinte

1. Christine De Vos:
    11 april 2016
    Dag Yinte,
    Het was leuk om jullie reis mee te volgen, zo hebben we China ook een klein beetje leren kennis. Koester zeker en vast al je ervaringen van je 1ste bezoek aan je geboorteland!
    Groetjes,
    Christine